آیا بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماری های کلیه بیماری بزرگترین در چین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمارستان بیماری های کلیه ShijiazhuangQ: آیا بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه در چین؟ من شنیده ام بسیاری از روش های درمانی موثر بیماری های کلیوی با این بیمارستان اختراع است، آن را قابل اعتماد؟

A: در واقع، برای این دو پرسش، پاسخ مثبت است.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است در سال 1986 تاسیس شده است، که بزرگترین و تخصصی ترین بیمارستان بیماری های کلیه در چین است. وسعت آن از 48،000 هکتار و مساحت ساختمان 46000 متر مربع است. بیش از 1000 نفر در حال حاضر به بیمارستان ما از بیش از 60 کشور آمده است.

کارشناسان در بیمارستان Shijiazhuang کلیه معروف در سراسر کشور ما هستند، آنها از دانش گسترده ای در مورد بیماری های کلیوی هستند و تمرکز بر تحقیق درمان، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، آنها درمان سری بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی اختراع شد.درمان معروف ترین هستند بالا هفت درمان، آنها گرم فشرده سازی درمانی، حمام درمانی کامل، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان هستند.

به جز دکتر و درمان، ما نیز تجهیزات درجه بالا و خدمات در سطح بالا، ماموریت ما این است که برای کمک به بیمار به بیماری کلیوی، مهم نیست که آنها و یا در آنجا آمده است، دریافت رایگان از بیماری کلیوی. به امید بیشتر و بیشتر مردم می تواند به ما بپیوندید برای مبارزه با بیماری های کلیوی، و امید همه بیماران می توانند مانند فرد عادی زندگی می کنند و از زندگی با کیفیت.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، به شما خوش آمد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang, ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: